Säännöt ja ehdot
Lue tämä asiakirja huolellisesti ennen tilauksen tekemistä. Saatamme muuttaa näitä ehtoja aika ajoin. Viimeisin päivitys on tehty 08. heinäkuuta 2022. Tarkista ne ennen uuden ostoksen tekemistä.
1. Määritelmät ja selitykset
1.1 Näissä säännöissä:
1.1.1 "Kuluttajalla" tarkoitetaan luonnollista henkilöä, joka ilmaisee halunsa ostaa, hankkia tai voivansa ostaa tai käyttää tavaroita tai palveluita muuhun tarkoitukseen kuin taloudelliseen tai ammatilliseen toimintaansa;
1.1.2 "Sinä" tarkoittaa Kuluttajaa tai mitä tahansa muuta henkilöä tai organisaatiota, joka tekee tilauksen tuotteista;
1.1.3 "Me" tarkoittaa myyjää - Getic SIA, virallinen osoite: Satiksmes Street 6, Liepāja, LV-3401, Latvia, yritysrekisterinumero 42103042138; ALV-maksajan numero LV42103042138;
1.1.4 "Tuotteet" tarkoittaa tuotteita, jotka toimitetaan näiden sääntöjen mukaisesti;
1.1.5 "Palvelut" tarkoittavat palveluita, jotka tarjotaan näiden sääntöjen mukaisesti;
1.1.6 "Osapuoli" tarkoittaa sinua tai meitä; "Osapuolet" tarkoittavat sinua ja meitä;
1.1.7 "Sähköisesti" tarkoittaa sähköpostia tai tietoa verkkosivuillamme;
1.1.8 "Kirjallinen" tarkoittaa kirjettä, sopimusta, esitystä (mukaan lukien sähköpostilla lähetetty kirjallinen lausunto);
1.2 Toimeksiannon hyväksyminen puolestamme tapahtuu sähköisesti. Pyynnöstäsi tilaus voidaan vahvistaa myös kirjallisesti.
1.3 Nämä säännöt ja kaikki muut puolestamme tilauksen hyväksymiseen liittyvät asiat muodostavat yhteisen sopimuksen sinun ja meidän välillä ja korvaavat kaikki aikaisemmat lupaukset, esitykset tai sopimukset.
1.4 Voimme korjata kaikki virheet myyntidokumentaatiossa, verkkosivuilla, tilauslomakkeessa, hinnastossa, tilaushyväksynnässä, laskussa tai muussa asiakirjassa ilman sitoumuksia.
1.5 Otsikot tarjotaan vain mukavuuden vuoksi, eivätkä ne vaikuta näiden sääntöjen tulkintaan. Yksikkömuodossa olevat sanat voivat tarkoittaa myös monikossa olevia sanoja ja päinvastoin.
1.6 Näitä sääntöjä sovelletaan kaikkiin Tuotteiden ja Palveluiden ostoihin, jos ne on tilattu Internetin kautta, puhelimitse tai sähköpostitse.
1.1.1 "Kuluttajalla" tarkoitetaan luonnollista henkilöä, joka ilmaisee halunsa ostaa, hankkia tai voivansa ostaa tai käyttää tavaroita tai palveluita muuhun tarkoitukseen kuin taloudelliseen tai ammatilliseen toimintaansa;
1.1.2 "Sinä" tarkoittaa Kuluttajaa tai mitä tahansa muuta henkilöä tai organisaatiota, joka tekee tilauksen tuotteista;
1.1.3 "Me" tarkoittaa myyjää - Getic SIA, virallinen osoite: Satiksmes Street 6, Liepāja, LV-3401, Latvia, yritysrekisterinumero 42103042138; ALV-maksajan numero LV42103042138;
1.1.4 "Tuotteet" tarkoittaa tuotteita, jotka toimitetaan näiden sääntöjen mukaisesti;
1.1.5 "Palvelut" tarkoittavat palveluita, jotka tarjotaan näiden sääntöjen mukaisesti;
1.1.6 "Osapuoli" tarkoittaa sinua tai meitä; "Osapuolet" tarkoittavat sinua ja meitä;
1.1.7 "Sähköisesti" tarkoittaa sähköpostia tai tietoa verkkosivuillamme;
1.1.8 "Kirjallinen" tarkoittaa kirjettä, sopimusta, esitystä (mukaan lukien sähköpostilla lähetetty kirjallinen lausunto);
1.2 Toimeksiannon hyväksyminen puolestamme tapahtuu sähköisesti. Pyynnöstäsi tilaus voidaan vahvistaa myös kirjallisesti.
1.3 Nämä säännöt ja kaikki muut puolestamme tilauksen hyväksymiseen liittyvät asiat muodostavat yhteisen sopimuksen sinun ja meidän välillä ja korvaavat kaikki aikaisemmat lupaukset, esitykset tai sopimukset.
1.4 Voimme korjata kaikki virheet myyntidokumentaatiossa, verkkosivuilla, tilauslomakkeessa, hinnastossa, tilaushyväksynnässä, laskussa tai muussa asiakirjassa ilman sitoumuksia.
1.5 Otsikot tarjotaan vain mukavuuden vuoksi, eivätkä ne vaikuta näiden sääntöjen tulkintaan. Yksikkömuodossa olevat sanat voivat tarkoittaa myös monikossa olevia sanoja ja päinvastoin.
1.6 Näitä sääntöjä sovelletaan kaikkiin Tuotteiden ja Palveluiden ostoihin, jos ne on tilattu Internetin kautta, puhelimitse tai sähköpostitse.
2. Takuu
2.1 Kaikki meiltä ostamasi tuotteet, jotka ovat vaurioituneet tai eivät toimi niin kuin niiden pitäisi toimia sähköisesti toimittamiemme tietojen mukaan, kuuluvat takuun piiriin:
2.1.1 EU:ssa asuville kuluttajille: valmistajan takuu, kuitenkin vähintään 24 kuukautta Tuotteiden ostopäivästä;
2.1.2 EU:ssa asuville oikeushenkilöille: valmistajan takuu, kuitenkin vähintään 12 kuukautta Tuotteiden toimituspäivästä;
2.1.3 kuluttajille ja EU:n ulkopuolisille oikeushenkilöille: valmistajan takuu, kuitenkin vähintään 12 kuukautta Tuotteiden toimituspäivästä.
2.2 Kohdassa 2.1 tarkoitetun takuun puitteissa voimme harkintamme mukaan korjata vahingoittuneet Tuotteet tai vaihtaa vaurioituneet Tuotteet tai palauttaa vaurioituneiden Tuotteiden arvon sinulle.
2.3 Kohdassa 2.1 tarkoitetut takuuehdot eivät koske vaurioita, jotka ovat aiheutuneet Tuotteen väärinkäytöstä ja/tai huolimattomuudestasi tai onnettomuudesta, joka on tapahtunut silloin, kun Tuotteet olivat käytössäsi, kuten:br/>2.3.1 Tuotteessa on vaurioita takuusinetissä, sarjanumeroissa;
2.3.2 tuotetta ei ole käytetty sille tarkoitettuun tarkoitukseen eikä sitä ole käytetty Tuotteiden käyttöohjeessa määritellyllä tavalla;
2.3.3 rikkoutuneita rakenteita, Tuotetta on käsitelty virheellisin keinoin, Tuotteessa on vieraita esineitä, mukaan lukien hyönteisiä, tai muita tuotteen virheelliseen käyttöön viittaavia jälkiä;
2.3.4 vahinko on aiheutunut syöttöjännitteen poikkeamisesta valmistajan määrittelemien standardien kanssa, nopeista lämpötilanvaihteluista sekä muista kotimaisista ja ulkoisista tekijöistä, kuten savusta, pölystä, kosteudesta, iskuista;
2.3.5 Tuotteessa on epäpäteviä korjausjälkiä;
2.3.6 elementtien luonnollinen aleneminen;
2.3.7 Tuotteessa on käytetty epätyypillisiä tarvikkeita, lisävarusteita ja varaosia, joita valmistaja ei ole sertifioinut käytettäväksi määritellyn Tuotteen kanssa ja jos se on aiheuttanut vahinkoa tälle tuotteelle;
2.3.8 ostaja on käyttänyt tuotetta valmistus- tai ammattikäyttöön (jos tuotetta ei ole tarkoitettu sellaiseen);
2.3.9 vahinko on aiheutunut Tuotteen virheellisestä kuljetuksesta, jos olet itse vastaanottanut Tuotteen varastoltamme käyttämättä kuriiripalvelujamme.
2.4 Jos palautat Tuotteet kohdan 2 ehtojen mukaisesti, maksamme sinulle vaihdettavien Tuotteiden toimituskulut. Emme ota vastuuta toimituskuluista, jos et voi palauttaa tuotteita näiden sääntöjen mukaisesti.
2.5 Tarjoamme meiltä ostamasi Palvelut kaikella mahdollisella taidolla ja vaivalla.
2.6 Jos Palvelut eivät ole kohdan 2.5 mukaisia tai mitä lupaamme näistä Palveluista sähköisesti, korjaamme kyseessä olevan vaatimustenvastaisuuden tai toimitamme sinulle Palvelut uudelleen tai palautamme Palvelun arvon tai suhteellisen arvon. osa Palvelusta.
2.7 Käyttääksesi oikeuttasi kohdassa 2.1 tarkoitettuun takuuseen, toimi seuraavasti:
a. Täytä RMA (lomake huonolaatuisten tai vahingoittuneiden tuotteiden palauttamiseen) ja laita se palautettavien tuotteiden kohdalle;
LATAA RMA-LOMAKE.
b. Etsi jäljitettävien postipalvelujen alhaisin hinta tuotteiden palauttamiseksi osoitteeseen: Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia, LV-3401;
c. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse sales@getic.fi vahvistaaksesi tukikelpoiset toimituskulut (joissakin tapauksissa saatamme päättää myöntää kuljetusmerkinnämme);
d. Lähetä Tuotteet osoitteeseen: Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia, LV-3401;
2.8. Jos palautat Tuotteet täyttämättä kaikkia ehtoja, meillä on oikeus veloittaa summa, joka ei ylitä tuotteiden välittömiä palautuskustannuksia.
2.1.1 EU:ssa asuville kuluttajille: valmistajan takuu, kuitenkin vähintään 24 kuukautta Tuotteiden ostopäivästä;
2.1.2 EU:ssa asuville oikeushenkilöille: valmistajan takuu, kuitenkin vähintään 12 kuukautta Tuotteiden toimituspäivästä;
2.1.3 kuluttajille ja EU:n ulkopuolisille oikeushenkilöille: valmistajan takuu, kuitenkin vähintään 12 kuukautta Tuotteiden toimituspäivästä.
2.2 Kohdassa 2.1 tarkoitetun takuun puitteissa voimme harkintamme mukaan korjata vahingoittuneet Tuotteet tai vaihtaa vaurioituneet Tuotteet tai palauttaa vaurioituneiden Tuotteiden arvon sinulle.
2.3 Kohdassa 2.1 tarkoitetut takuuehdot eivät koske vaurioita, jotka ovat aiheutuneet Tuotteen väärinkäytöstä ja/tai huolimattomuudestasi tai onnettomuudesta, joka on tapahtunut silloin, kun Tuotteet olivat käytössäsi, kuten:br/>2.3.1 Tuotteessa on vaurioita takuusinetissä, sarjanumeroissa;
2.3.2 tuotetta ei ole käytetty sille tarkoitettuun tarkoitukseen eikä sitä ole käytetty Tuotteiden käyttöohjeessa määritellyllä tavalla;
2.3.3 rikkoutuneita rakenteita, Tuotetta on käsitelty virheellisin keinoin, Tuotteessa on vieraita esineitä, mukaan lukien hyönteisiä, tai muita tuotteen virheelliseen käyttöön viittaavia jälkiä;
2.3.4 vahinko on aiheutunut syöttöjännitteen poikkeamisesta valmistajan määrittelemien standardien kanssa, nopeista lämpötilanvaihteluista sekä muista kotimaisista ja ulkoisista tekijöistä, kuten savusta, pölystä, kosteudesta, iskuista;
2.3.5 Tuotteessa on epäpäteviä korjausjälkiä;
2.3.6 elementtien luonnollinen aleneminen;
2.3.7 Tuotteessa on käytetty epätyypillisiä tarvikkeita, lisävarusteita ja varaosia, joita valmistaja ei ole sertifioinut käytettäväksi määritellyn Tuotteen kanssa ja jos se on aiheuttanut vahinkoa tälle tuotteelle;
2.3.8 ostaja on käyttänyt tuotetta valmistus- tai ammattikäyttöön (jos tuotetta ei ole tarkoitettu sellaiseen);
2.3.9 vahinko on aiheutunut Tuotteen virheellisestä kuljetuksesta, jos olet itse vastaanottanut Tuotteen varastoltamme käyttämättä kuriiripalvelujamme.
2.4 Jos palautat Tuotteet kohdan 2 ehtojen mukaisesti, maksamme sinulle vaihdettavien Tuotteiden toimituskulut. Emme ota vastuuta toimituskuluista, jos et voi palauttaa tuotteita näiden sääntöjen mukaisesti.
2.5 Tarjoamme meiltä ostamasi Palvelut kaikella mahdollisella taidolla ja vaivalla.
2.6 Jos Palvelut eivät ole kohdan 2.5 mukaisia tai mitä lupaamme näistä Palveluista sähköisesti, korjaamme kyseessä olevan vaatimustenvastaisuuden tai toimitamme sinulle Palvelut uudelleen tai palautamme Palvelun arvon tai suhteellisen arvon. osa Palvelusta.
2.7 Käyttääksesi oikeuttasi kohdassa 2.1 tarkoitettuun takuuseen, toimi seuraavasti:
a. Täytä RMA (lomake huonolaatuisten tai vahingoittuneiden tuotteiden palauttamiseen) ja laita se palautettavien tuotteiden kohdalle;
LATAA RMA-LOMAKE.
b. Etsi jäljitettävien postipalvelujen alhaisin hinta tuotteiden palauttamiseksi osoitteeseen: Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia, LV-3401;
c. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse sales@getic.fi vahvistaaksesi tukikelpoiset toimituskulut (joissakin tapauksissa saatamme päättää myöntää kuljetusmerkinnämme);
d. Lähetä Tuotteet osoitteeseen: Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia, LV-3401;
2.8. Jos palautat Tuotteet täyttämättä kaikkia ehtoja, meillä on oikeus veloittaa summa, joka ei ylitä tuotteiden välittömiä palautuskustannuksia.
3. Vastuun rajoittaminen
3.1 Emme ota mitään vastuuta seuraavista:
3.1.1 vahingoista, joita kumpikaan osapuoli ei voi ennakoida ajoissa ja jotka ovat aiheutuneet Tuotteiden ja/tai Palvelujen toimituksesta tai käyttäessäsi niitä;
3.1.2 vahingoista, jotka eivät liity mihinkään loukkaukseen meidän puolestamme;
3.1.3 kaupalliset tai kaupalliset tappiot.
3.2 Vastuumme ei ylitä vaadittujen Tuotteiden ja Palvelujen arvoa.
3.3 Emme ota vastuuta edustajiemme tai alihankkijoidemme toiminnasta aiheutuneista terveysvahingoista.
3.4 Emme ota vastuuta tietojesi ja tietojesi oikeellisuudesta, jotka annat meille verkkosivustomme kautta, puhelimitse tai sähköisesti.
3.5 Olet vastuussa henkilökohtaisen profiilisi käyttäjätunnuksesi ja salasanasi tietosuojasta verkkosivuillamme, ja oletamme, että käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ovat luottamuksellisia ja vain sinun tiedossa.
3.6 Olet vastuussa tilausnumerosi luottamuksellisuuden säilyttämisestä. Tilausnumerosi, jonka lähetämme sinulle sähköisesti, on ainutlaatuinen. Tilausnumerosi perusteella voimme tunnistaa sinut ja tilauksesi, jos teet hakemuksen asiakaspalveluumme.
3.1.1 vahingoista, joita kumpikaan osapuoli ei voi ennakoida ajoissa ja jotka ovat aiheutuneet Tuotteiden ja/tai Palvelujen toimituksesta tai käyttäessäsi niitä;
3.1.2 vahingoista, jotka eivät liity mihinkään loukkaukseen meidän puolestamme;
3.1.3 kaupalliset tai kaupalliset tappiot.
3.2 Vastuumme ei ylitä vaadittujen Tuotteiden ja Palvelujen arvoa.
3.3 Emme ota vastuuta edustajiemme tai alihankkijoidemme toiminnasta aiheutuneista terveysvahingoista.
3.4 Emme ota vastuuta tietojesi ja tietojesi oikeellisuudesta, jotka annat meille verkkosivustomme kautta, puhelimitse tai sähköisesti.
3.5 Olet vastuussa henkilökohtaisen profiilisi käyttäjätunnuksesi ja salasanasi tietosuojasta verkkosivuillamme, ja oletamme, että käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ovat luottamuksellisia ja vain sinun tiedossa.
3.6 Olet vastuussa tilausnumerosi luottamuksellisuuden säilyttämisestä. Tilausnumerosi, jonka lähetämme sinulle sähköisesti, on ainutlaatuinen. Tilausnumerosi perusteella voimme tunnistaa sinut ja tilauksesi, jos teet hakemuksen asiakaspalveluumme.
4. Hinta
4.1 tuotteiden ja/tai palveluiden hinta näkyy tilausvahvistuksessa. Toimitus (jos valitset toimituspalvelumme), arvonlisävero (kulloinkin voimassa oleva verokanta), vakuutus (jos valitset vakuutuspalvelumme) ja pakkauskulut sisältyvät proformalaskuun, ja ne on maksettava puolestasi. Jos arvonlisäverokantaa muutetaan, muutamme vastaavasti arvonlisäverokantaa, joka sinun on maksettava. Sinun on katettava kaikki sovellettavat pankkikulut ja maksettava ne kokonaisuudessaan. Tilausta ei lähetetä, ennen kuin tilauksesta on saatu täysi maksu.
4.2 Voimme muuttaa hintaa, jos Tuotteiden tai Palveluiden osto- tai toimituskustannuksemme nousevat tilauksen hyväksymispäivän ja lähetyspäivän välisenä aikana ottaen huomioon Tuotteiden ja Palveluiden arvon nousun sekä kuljetus-, pakkaus- tai vakuutuskustannusten nousun, valuuttakurssimuutoksista, toimitustyypin tai määrän muutoksista tai ohjeistuksestasi johtuvasta hintavirheestä tai viiveestä johtuvat kustannukset, edellyttäen, että ilmoitamme tällaisesta hinnankorotuksesta hyvissä ajoin hyvissä ajoin ennen lähettämistä sähköisesti. Voit peruuttaa tilauksesi 3 työpäivän kuluessa tällaisen ilmoituksen vastaanottamisesta, jos et ole tyytyväinen tällaiseen hinnankorotukseen.
4.3. Kohdassa 4.2 määritettyyn hintaan voi tulla muutoksia vain, jos emme saa maksua tilauksestasi kolmen työpäivän kuluessa tilausvahvistuksesta. Tilauksesi hintaa ei voi muuttaa tänä aikana.
4.2 Voimme muuttaa hintaa, jos Tuotteiden tai Palveluiden osto- tai toimituskustannuksemme nousevat tilauksen hyväksymispäivän ja lähetyspäivän välisenä aikana ottaen huomioon Tuotteiden ja Palveluiden arvon nousun sekä kuljetus-, pakkaus- tai vakuutuskustannusten nousun, valuuttakurssimuutoksista, toimitustyypin tai määrän muutoksista tai ohjeistuksestasi johtuvasta hintavirheestä tai viiveestä johtuvat kustannukset, edellyttäen, että ilmoitamme tällaisesta hinnankorotuksesta hyvissä ajoin hyvissä ajoin ennen lähettämistä sähköisesti. Voit peruuttaa tilauksesi 3 työpäivän kuluessa tällaisen ilmoituksen vastaanottamisesta, jos et ole tyytyväinen tällaiseen hinnankorotukseen.
4.3. Kohdassa 4.2 määritettyyn hintaan voi tulla muutoksia vain, jos emme saa maksua tilauksestasi kolmen työpäivän kuluessa tilausvahvistuksesta. Tilauksesi hintaa ei voi muuttaa tänä aikana.
5. Maksu
5.1 tuotteen hinta tarkoittaa tilaussivulla tilausta tehdessäsi ilmoitettua hintaa. Teemme kaikkemme sen eteen, että hinta on oikea. Katso sivu 5. 2 toimenpiteet, joihin on ryhdyttävä, jos valitsemasi tuotteen hinnassa on havaittu virhe.
5.2 vaikka teemme parhaamme virheiden välttämiseksi, on todennäköistä, että minkä tahansa tuotteen hinta saattaa olla virheellinen. Pääsääntöisesti tarkistamme hinnat ennen tilauksesi hyväksymistä, joten siinä tapauksessa, että oikea tuotteen hinta tilauksen yhteydessä on alhaisempi kuin tilauksessa ilmoitettu hinta, vaadimme sinulta alhaisempaa hintaa. Jos oikea hinta tilauksesi ajankohtana on korkeampi kuin määritetty hinta, otamme sinuun yhteyttä ennen tilauksen hyväksymistä saadaksemme sinulta ohjeita jatkotoimiin.
5.3 kaikki maksut on suoritettava MasterCard -, Visa -, Maestro-maksukorteilla tai millä tahansa rahansiirrolla.
5.4 sinun on maksettava tuotteista ja palveluista ennen niiden lähettämistä, elleivät osapuolet ole sopineet toisin sähköisessä tai kirjallisessa muodossa.
5.5 jos et suorita maksua ennakkolaskussa määritetyssä määräajassa, meillä on oikeus keskeyttää tulevat toimitukset ja/tai keskeyttää tilauksen suorittaminen, kunnes maksu on suoritettu.
5.2 vaikka teemme parhaamme virheiden välttämiseksi, on todennäköistä, että minkä tahansa tuotteen hinta saattaa olla virheellinen. Pääsääntöisesti tarkistamme hinnat ennen tilauksesi hyväksymistä, joten siinä tapauksessa, että oikea tuotteen hinta tilauksen yhteydessä on alhaisempi kuin tilauksessa ilmoitettu hinta, vaadimme sinulta alhaisempaa hintaa. Jos oikea hinta tilauksesi ajankohtana on korkeampi kuin määritetty hinta, otamme sinuun yhteyttä ennen tilauksen hyväksymistä saadaksemme sinulta ohjeita jatkotoimiin.
5.3 kaikki maksut on suoritettava MasterCard -, Visa -, Maestro-maksukorteilla tai millä tahansa rahansiirrolla.
5.4 sinun on maksettava tuotteista ja palveluista ennen niiden lähettämistä, elleivät osapuolet ole sopineet toisin sähköisessä tai kirjallisessa muodossa.
5.5 jos et suorita maksua ennakkolaskussa määritetyssä määräajassa, meillä on oikeus keskeyttää tulevat toimitukset ja/tai keskeyttää tilauksen suorittaminen, kunnes maksu on suoritettu.
6. Tarjonta
6.1 teemme parhaamme pitääksemme tiedot ajan tasalla verkkosivustollamme, kun taas varastoitavien tuotteiden tiedot saattavat muuttua ja vaikuttaa tuotteiden toimitukseen sinulle. Jos olet tehnyt tilauksen tuotteista, jotka eivät ole saatavilla varastossa ajoissa, ilmoitamme Sinulle samasta ja Tuotteet lähetetään sinulle, kun ne ovat saatavilla varastossa uudelleen.
6.2 lähetämme tuotteet 1-2 työpäivän kuluessa maksun vastaanottamisesta, jos ei ole esitetty lisäpyyntöjä tai ei ole pyydetty epätyypillistä dokumentaatiota.
6.3 toimitamme tuotteet ilmoittamaasi osoitteeseen tilauksen suorittamisen yhteydessä. Jos ostaja ei ole toimitushetkellä tavoitettavissa toimitusosoitteessa tai tilausta koskevia tulliselvitysasiakirjoja ei ole järjestetty, kuljetusyrityksellä on oikeus toimittaa tilaus lähimpään noutopisteeseen tai postitoimistoon.
6.3.1 laadimme vientiasiakirjat tullille lähettäjän maan lainsäädännön mukaisesti.
6.3.2 laadit tuontiasiakirjat tullille vastaanottajan maan lainsäädännön mukaisesti ja katat kaikki tuontiin liittyvät kustannukset. Jos tavaran maahantuoja ei jostain syystä pysty suorittamaan tulliselvitystä kohdemaassa, lähetys voidaan tuhota tai palauttaa meille (riippuen tuontimaan laeista ja menettelyistä). Jos paketti palautetaan, palautamme sinulle tilauksen arvon, lukuun ottamatta toimituskuluja molempiin suuntiin. Siinä tapauksessa, että lähetys tuhoutuu, voit menettää varat kokonaan.
6.4 toimituspäivä, jonka olemme määrittäneet tilauksen suorittamisen yhteydessä, on likimääräinen, emmekä ole vastuussa mistään menetyksestä, joka voi tapahtua, jos et saa tuotetta määritettynä ajankohtana.
6.5 jos sinulla on kysyttävää tuotteiden toimittamisesta tai jos et ole saanut tuotteita, ota meihin yhteyttä sähköpostitse sales@getic.fi tai puhelimitse Ei. +371 60 000 888.
6.6 toimitushinta ilmoitetaan verkkosivustollamme tilauksen toteuttamisen yhteydessä ja se riippuu toimituspaikasta, lähetyksen painosta ja valitun toimitustyypin mukaan.
6.2 lähetämme tuotteet 1-2 työpäivän kuluessa maksun vastaanottamisesta, jos ei ole esitetty lisäpyyntöjä tai ei ole pyydetty epätyypillistä dokumentaatiota.
6.3 toimitamme tuotteet ilmoittamaasi osoitteeseen tilauksen suorittamisen yhteydessä. Jos ostaja ei ole toimitushetkellä tavoitettavissa toimitusosoitteessa tai tilausta koskevia tulliselvitysasiakirjoja ei ole järjestetty, kuljetusyrityksellä on oikeus toimittaa tilaus lähimpään noutopisteeseen tai postitoimistoon.
6.3.1 laadimme vientiasiakirjat tullille lähettäjän maan lainsäädännön mukaisesti.
6.3.2 laadit tuontiasiakirjat tullille vastaanottajan maan lainsäädännön mukaisesti ja katat kaikki tuontiin liittyvät kustannukset. Jos tavaran maahantuoja ei jostain syystä pysty suorittamaan tulliselvitystä kohdemaassa, lähetys voidaan tuhota tai palauttaa meille (riippuen tuontimaan laeista ja menettelyistä). Jos paketti palautetaan, palautamme sinulle tilauksen arvon, lukuun ottamatta toimituskuluja molempiin suuntiin. Siinä tapauksessa, että lähetys tuhoutuu, voit menettää varat kokonaan.
6.4 toimituspäivä, jonka olemme määrittäneet tilauksen suorittamisen yhteydessä, on likimääräinen, emmekä ole vastuussa mistään menetyksestä, joka voi tapahtua, jos et saa tuotetta määritettynä ajankohtana.
6.5 jos sinulla on kysyttävää tuotteiden toimittamisesta tai jos et ole saanut tuotteita, ota meihin yhteyttä sähköpostitse sales@getic.fi tai puhelimitse Ei. +371 60 000 888.
6.6 toimitushinta ilmoitetaan verkkosivustollamme tilauksen toteuttamisen yhteydessä ja se riippuu toimituspaikasta, lähetyksen painosta ja valitun toimitustyypin mukaan.
7. Riskit ja omistusoikeudet
7.1 tuotteiden vahingoittumisriskit siirtyvät sinulle tuotteiden vastaanottohetkellä edellyttäen, että toimittamisesta vastaa kuriirimme.
7.2 tuotteiden omistusoikeus siirtyy sinulle, kun saamme maksun (ilmaisia varoja) koko määrästä tuotteita.
7.2 tuotteiden omistusoikeus siirtyy sinulle, kun saamme maksun (ilmaisia varoja) koko määrästä tuotteita.
8. Vauriot tai katoaminen kuljetuksen aikana
8.1 Sitoudumme korvaamaan veloituksetta kaikki kuljetuksen aikana vahingoittuneet tai kadonneet tuotteet, jos kuljetuksen on suorittanut kuriirimme. Mikäli tavarat toimitetaan niin, että niissä on ilmeisiä kuljetusvaurioita, ilmoita asiasta mahdollisimman pian toimittajalle ja ota meihin yhteyttä välittömästi. Valituksen tekemisen tai yhteydenoton epäonnistuminen ei vaikuta oikeudellisiin vaatimuksiisi ja niiden täytäntöönpanoon, etenkään takuuoikeuksiisi. Ne kuitenkin auttavat meitä esittämään omia vaateitamme rahdinkuljettajaa tai kuljetusvakuutusta vastaan.
9. Erittely
9.1 Jos sisällytämme luonnoksia, valokuvia, piirroksia, teknisiä tietoja, toimintatietoja, kokoja ja muita tietoja mainosmateriaaleihin, verkkosivustoon tai muuhun dokumentaatioon, uskomme niiden olevan oikeita. Et kuitenkaan saa pitää niitä Tuotteiden ja/tai Palveluiden kuvauksina tai lausuntoinamme, emmekä voi taata niiden paikkansapitävyyttä.
9.2 Sinun on tarkistettava kaikki Tuotteiden ja/tai Palveluiden tekniset tiedot ja kuvaukset ennen tilauksen tekemistä. Ymmärrät ja hyväksyt, että valmistaja, julkaisija tai me voimme muuttaa Tuotteiden ja/tai Palveluiden teknisiä tietoja ja kuvauksia milloin tahansa ennen toimittamista. Emme ota vastuuta tällaisten muutosten aiheuttamista menetyksistä. Teemme parhaamme, jotta voimme ilmoittaa sinulle tämäntyyppisistä muutoksista heti, kun se on mahdollista tai tehtyjä muutoksia koskevan ilmoituksen vastaanottamisen jälkeen (olosuhteista riippuen).
9.2 Sinun on tarkistettava kaikki Tuotteiden ja/tai Palveluiden tekniset tiedot ja kuvaukset ennen tilauksen tekemistä. Ymmärrät ja hyväksyt, että valmistaja, julkaisija tai me voimme muuttaa Tuotteiden ja/tai Palveluiden teknisiä tietoja ja kuvauksia milloin tahansa ennen toimittamista. Emme ota vastuuta tällaisten muutosten aiheuttamista menetyksistä. Teemme parhaamme, jotta voimme ilmoittaa sinulle tämäntyyppisistä muutoksista heti, kun se on mahdollista tai tehtyjä muutoksia koskevan ilmoituksen vastaanottamisen jälkeen (olosuhteista riippuen).
10. Lähetyksen saateasiakirjojen sähköinen toteuttaminen
10.1 kuriiripalveluja käytettäessä kaikki lähetyksen mukana olevat asiakirjat (laskut, lähetysluettelot) on suoritettava sähköisesti. Asiakirjat on laadittava kirjallisesti ainoastaan pyynnöstä tai jos se on tarpeen tuotteiden toimittamisen varmistamiseksi.
10.2 tilauksen suorittamisen yhteydessä syntyy automaattisesti ennakkolasku valitun tuotteen, määritetyn toimitusosoitteen ja Lähetyksen toimitusta tukevan kuljetusyrityksen perusteella. Ennakkolasku on voimassa 6 päivää. Ennakkolasku on lähetettävä sähköpostiosoitteeseen, joka on ilmoitettu tilauksen suorittamisen yhteydessä. 6 päivän kuluttua ennakkolasku ja maksamaton tilaus peruutetaan.
10.3 tuotteen lähettämisen jälkeen lähetämme kauppalaskun, tiedoston, jossa on lähetettyjen tuotteiden sarjanumerot (jos tuotteelle on olemassa) ja Lähetyksen kuljetusasiakirjan, joka varmistaa, että lähetys seurataan kuljetusyrityksen verkkosivuilla määritettyyn sähköpostiin. Kauppalaskun hyväksyy työntekijämme sähköisesti ja se on voimassa ilman allekirjoitusta ja leimaa. Kuljetusyhtiön verkkosivuilla olevat tiedot tilausten toimittamisesta toimivat todisteena kaupasta.
10.4 jos Lähetyksen sähköisiä saateasiakirjoja suoritettaessa havaitaan virheitä, ostajan on ilmoitettava niistä viiden työpäivän kuluessa kirjallisesti sähköpostitse: sales@getic.fi.
10.5 rekisteröityneiden käyttäjien kaikkien sähköisten asiakirjojen on oltava saatavilla käyttäjän yksityisessä profiilissa verkkosivustollamme.
10.2 tilauksen suorittamisen yhteydessä syntyy automaattisesti ennakkolasku valitun tuotteen, määritetyn toimitusosoitteen ja Lähetyksen toimitusta tukevan kuljetusyrityksen perusteella. Ennakkolasku on voimassa 6 päivää. Ennakkolasku on lähetettävä sähköpostiosoitteeseen, joka on ilmoitettu tilauksen suorittamisen yhteydessä. 6 päivän kuluttua ennakkolasku ja maksamaton tilaus peruutetaan.
10.3 tuotteen lähettämisen jälkeen lähetämme kauppalaskun, tiedoston, jossa on lähetettyjen tuotteiden sarjanumerot (jos tuotteelle on olemassa) ja Lähetyksen kuljetusasiakirjan, joka varmistaa, että lähetys seurataan kuljetusyrityksen verkkosivuilla määritettyyn sähköpostiin. Kauppalaskun hyväksyy työntekijämme sähköisesti ja se on voimassa ilman allekirjoitusta ja leimaa. Kuljetusyhtiön verkkosivuilla olevat tiedot tilausten toimittamisesta toimivat todisteena kaupasta.
10.4 jos Lähetyksen sähköisiä saateasiakirjoja suoritettaessa havaitaan virheitä, ostajan on ilmoitettava niistä viiden työpäivän kuluessa kirjallisesti sähköpostitse: sales@getic.fi.
10.5 rekisteröityneiden käyttäjien kaikkien sähköisten asiakirjojen on oltava saatavilla käyttäjän yksityisessä profiilissa verkkosivustollamme.
11. Oikeutesi irtisanoa sopimus
11.1 Kohdan 11 ehdot koskevat vain Kuluttajia.
11.2 Sinulla on oikeus kieltäytyä kaikista etäsopimuksen puitteissa ostetuista tuotteista ja/tai palveluista 30 päivän kuluessa vastaanottopäivästä ilmoittamatta syytä.
11.3 Peruuttamisoikeuden käyttäminen lakkaa 30 päivän kuluttua siitä päivästä, jolloin olet hankkinut tai edunsaajaksi nimeämäsi kolmas osapuoli on hankkinut Tuotteen hallintaansa.
11.4 Palautamme sinulle Tuotteen arvon 3 työpäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet Tuotteen takaisin varastoomme. Tuotteen arvo palautetaan alkuperäisellä maksutavallasi. Se voi kestää kauemmin, jos maksoit muulla kuin SEPA-pankkisiirrolla. Tarkemmat tiedot korvauksen määrästä on esitetty kohdassa 11.9.
11.5 Käyttääksesi peruuttamisoikeuttasi, täytä peruuttamisoikeuslomake ja lähetä se meille osoitteeseen sales@getic.fi.
LATAA PERUUTUSOIKEUSLOMAKE.
11.6 Tuotteet on palautettava ilman aiheetonta viivytystä, mutta viimeistään 30 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen lähettämisestä meille.
11.7 Peruuttamisoikeuden säilyttämiseksi voit käyttää tuotetta siinä määrin kuin on tarpeen Tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja suorituskyvyn tarkistamiseksi. Sinun tulee säilyttää Tuotteen alkuperäinen ulkoasu, sinetit ja suojakalvo sekä pakkaus alkuperäisessä ja vahingoittumattomassa muodossa. Et saa käyttää sarjassa olevia kiinnikkeitä, aiheuttaa naarmuja ja muita kulumisen merkkejä. Jos palautetussa tuotteessa on kulumisen merkkejä (naarmuja, vaurioita), jotkin komponentit, varaosat, ohjeet, suojakalvot puuttuvat – olemme oikeutettuja vähentämään tuotteen arvosta enintään 30 %.
11.8 Jos käytät peruuttamisoikeuttasi Tuotteiden toimituksen jälkeen, pakkaa Tuotteet turvallisesti alkuperäiseen pakkaukseen ja palauta osoitteeseen Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia LV-3401. Turvallisuutesi vuoksi suosittelemme kuriiripalvelun käyttöä.
11.9. Mikäli Tuotteet palautetaan meille kohdassa 11 kuvattujen peruuttamisoikeuden ehtojen mukaisesti, palautamme sinulle Tuotteet ja toimitusarvon. Jos olet käyttänyt sellaista toimitustapaa, joka ei ole tarjoamamme vakio ja halvin toimitusmuoto, emme ole velvollisia maksamaan sinulle ylimääräisiä toimituskuluja. Huomioi lisäksi, että maksat tuotteiden takaisinlähetyksestä aiheutuvat välittömät kustannukset.
11.10 Jos peruutat tilauksen ennen kuin se on lähetetty varastoltamme, maksettu kokonaissumma palautetaan sinulle 3 arkipäivän kuluessa alkuperäisellä maksutavallasi. Se voi kestää kauemmin, jos maksoit muulla kuin SEPA-pankkisiirrolla.
11.2 Sinulla on oikeus kieltäytyä kaikista etäsopimuksen puitteissa ostetuista tuotteista ja/tai palveluista 30 päivän kuluessa vastaanottopäivästä ilmoittamatta syytä.
11.3 Peruuttamisoikeuden käyttäminen lakkaa 30 päivän kuluttua siitä päivästä, jolloin olet hankkinut tai edunsaajaksi nimeämäsi kolmas osapuoli on hankkinut Tuotteen hallintaansa.
11.4 Palautamme sinulle Tuotteen arvon 3 työpäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet Tuotteen takaisin varastoomme. Tuotteen arvo palautetaan alkuperäisellä maksutavallasi. Se voi kestää kauemmin, jos maksoit muulla kuin SEPA-pankkisiirrolla. Tarkemmat tiedot korvauksen määrästä on esitetty kohdassa 11.9.
11.5 Käyttääksesi peruuttamisoikeuttasi, täytä peruuttamisoikeuslomake ja lähetä se meille osoitteeseen sales@getic.fi.
LATAA PERUUTUSOIKEUSLOMAKE.
11.6 Tuotteet on palautettava ilman aiheetonta viivytystä, mutta viimeistään 30 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen lähettämisestä meille.
11.7 Peruuttamisoikeuden säilyttämiseksi voit käyttää tuotetta siinä määrin kuin on tarpeen Tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja suorituskyvyn tarkistamiseksi. Sinun tulee säilyttää Tuotteen alkuperäinen ulkoasu, sinetit ja suojakalvo sekä pakkaus alkuperäisessä ja vahingoittumattomassa muodossa. Et saa käyttää sarjassa olevia kiinnikkeitä, aiheuttaa naarmuja ja muita kulumisen merkkejä. Jos palautetussa tuotteessa on kulumisen merkkejä (naarmuja, vaurioita), jotkin komponentit, varaosat, ohjeet, suojakalvot puuttuvat – olemme oikeutettuja vähentämään tuotteen arvosta enintään 30 %.
11.8 Jos käytät peruuttamisoikeuttasi Tuotteiden toimituksen jälkeen, pakkaa Tuotteet turvallisesti alkuperäiseen pakkaukseen ja palauta osoitteeseen Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia LV-3401. Turvallisuutesi vuoksi suosittelemme kuriiripalvelun käyttöä.
11.9. Mikäli Tuotteet palautetaan meille kohdassa 11 kuvattujen peruuttamisoikeuden ehtojen mukaisesti, palautamme sinulle Tuotteet ja toimitusarvon. Jos olet käyttänyt sellaista toimitustapaa, joka ei ole tarjoamamme vakio ja halvin toimitusmuoto, emme ole velvollisia maksamaan sinulle ylimääräisiä toimituskuluja. Huomioi lisäksi, että maksat tuotteiden takaisinlähetyksestä aiheutuvat välittömät kustannukset.
11.10 Jos peruutat tilauksen ennen kuin se on lähetetty varastoltamme, maksettu kokonaissumma palautetaan sinulle 3 arkipäivän kuluessa alkuperäisellä maksutavallasi. Se voi kestää kauemmin, jos maksoit muulla kuin SEPA-pankkisiirrolla.
12. Viive tai peruuntuminen
12.1 Emme ota vastuuta velvoitteiden täyttämisen viivästymisestä tai laiminlyönnistä, jos tämä tapahtuu ylivoimaisen esteen, kuten luonnonkatastrofien, räjähdysten, tulvien, tulipalojen tai onnettomuuksien, sodankäynnin, kansalaislevottomuuksien, kansannousujen, lakkojen, valtion puuttumisen, seurauksena, kolmannen osapuolen toiminnasta tai toimimattomuudesta, sekä jos emme voi suorittaa velvollisuuksiamme sen vuoksi, että ilmoitat meille virheellisiä tietoja osoitteestasi tai et ilmoita meille osoitteesi muutoksista.
13. Siirtäminen
13.1 Kohdassa 13 esitetyt ehdot koskevat vain oikeushenkilöitä, joilla on oikeus lykättyyn maksuun.
13.2 Mikäli et noudata maksuvelvoitteitasi, voimme siirtää vaatimusoikeuden siirronhaltijalle.
13.3 Vaatimusoikeuden ohella sinua ja keskinäisiä velvollisuuksiamme koskevat tiedot siirretään velkojalle. Sinua koskevat tiedot sisällytetään tiedoksi oikeushenkilöstä sekä yhteistyömme puitteissa henkilökohtaisesti vastuussa olevista luonnollisista henkilöistä.
13.2 Mikäli et noudata maksuvelvoitteitasi, voimme siirtää vaatimusoikeuden siirronhaltijalle.
13.3 Vaatimusoikeuden ohella sinua ja keskinäisiä velvollisuuksiamme koskevat tiedot siirretään velkojalle. Sinua koskevat tiedot sisällytetään tiedoksi oikeushenkilöstä sekä yhteistyömme puitteissa henkilökohtaisesti vastuussa olevista luonnollisista henkilöistä.
14. Myyntirajoitukset
14.1 sitoudumme noudattamaan kaikkia sovellettavia kauppapakotteita ja rahanpesun vastaisia lakeja ja määräyksiä.
14.2 olet vastuussa kaikkien sovellettavien kauppapakotteita koskevien lakien ja määräysten noudattamisesta ja sinun on noudatettava virallisia päivityksiä.
14.3 Valmistajien rajoitusten vuoksi Mikrotik-, Ubiquiti- ja Teltonika-tuotteita ei saa myydä tai siirtää suoraan tai välittäjien kautta Venäjän federaatioon ja Valko-Venäjän tasavaltaan.
14.4 Et saa myydä, viedä tai jälleenviedä suoraan tai välillisesti Venäjän federaatioon tai käytettäväksi Venäjän federaatiossa mitään meiltä ostettuja tavaroita, joihin sovelletaan neuvoston asetuksen (EU) N:o 833/2014 artiklaa 12g.
14.5 Sinun tulee tehdä parhaasi varmistaaksesi, että kaupallisen ketjun alempana olevat kolmannet osapuolet, mukaan lukien mahdolliset jälleenmyyjät, eivät haittaa kohdan 14.4 tarkoitusta.
14.6 Sinun tulee perustaa ja ylläpitää riittävää valvontamekanismia havaitaksesi kaupallisen ketjun alempana olevien kolmansien osapuolten, mukaan lukien mahdollisten jälleenmyyjien, käytöksen, joka voisi olla vastoin kohdan 14.4 tarkoitusta.
14.7 Mikä tahansa kohtien 14.4, 14.5 ja 14.6 rikkominen katsotaan tämän etäsopimuksen olennaisen osan olennaiseksi rikkomiseksi, ja meillä on oikeus hakea asianmukaisia korjaustoimenpiteitä, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen:
14.7.1 tämän etäsopimuksen irtisanominen, ja
14.7.2. sopimussakko, jonka suuruus on 5 prosenttia tämän etäsopimuksen kokonaisarvosta tai viedyn tavaran hinnasta sen mukaan, kumpi on korkeampi.
14.8 Sinun tulee välittömästi ilmoittaa meille kaikista kohtien 14.4, 14.5 tai 14.6 soveltamiseen liittyvistä ongelmista, mukaan lukien kaikista asiaankuuluvien kolmansien osapuolten toimista, jotka voivat haitata kohdan 14.4 tarkoitusta. Sinun on asetettava meille tiedot kohtien 14.4, 14.5 ja 14.6 mukaisten velvoitteiden noudattamisesta kahden viikon kuluessa yksinkertaisesta tiedon pyytämisestä.
14.2 olet vastuussa kaikkien sovellettavien kauppapakotteita koskevien lakien ja määräysten noudattamisesta ja sinun on noudatettava virallisia päivityksiä.
14.3 Valmistajien rajoitusten vuoksi Mikrotik-, Ubiquiti- ja Teltonika-tuotteita ei saa myydä tai siirtää suoraan tai välittäjien kautta Venäjän federaatioon ja Valko-Venäjän tasavaltaan.
14.4 Et saa myydä, viedä tai jälleenviedä suoraan tai välillisesti Venäjän federaatioon tai käytettäväksi Venäjän federaatiossa mitään meiltä ostettuja tavaroita, joihin sovelletaan neuvoston asetuksen (EU) N:o 833/2014 artiklaa 12g.
14.5 Sinun tulee tehdä parhaasi varmistaaksesi, että kaupallisen ketjun alempana olevat kolmannet osapuolet, mukaan lukien mahdolliset jälleenmyyjät, eivät haittaa kohdan 14.4 tarkoitusta.
14.6 Sinun tulee perustaa ja ylläpitää riittävää valvontamekanismia havaitaksesi kaupallisen ketjun alempana olevien kolmansien osapuolten, mukaan lukien mahdollisten jälleenmyyjien, käytöksen, joka voisi olla vastoin kohdan 14.4 tarkoitusta.
14.7 Mikä tahansa kohtien 14.4, 14.5 ja 14.6 rikkominen katsotaan tämän etäsopimuksen olennaisen osan olennaiseksi rikkomiseksi, ja meillä on oikeus hakea asianmukaisia korjaustoimenpiteitä, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen:
14.7.1 tämän etäsopimuksen irtisanominen, ja
14.7.2. sopimussakko, jonka suuruus on 5 prosenttia tämän etäsopimuksen kokonaisarvosta tai viedyn tavaran hinnasta sen mukaan, kumpi on korkeampi.
14.8 Sinun tulee välittömästi ilmoittaa meille kaikista kohtien 14.4, 14.5 tai 14.6 soveltamiseen liittyvistä ongelmista, mukaan lukien kaikista asiaankuuluvien kolmansien osapuolten toimista, jotka voivat haitata kohdan 14.4 tarkoitusta. Sinun on asetettava meille tiedot kohtien 14.4, 14.5 ja 14.6 mukaisten velvoitteiden noudattamisesta kahden viikon kuluessa yksinkertaisesta tiedon pyytämisestä.
15. Yleiset säännökset
15.1 Kaikki Tuotteiden tai Palveluiden immateriaalioikeudet (mukaan lukien rajoituksetta kaikki Tuotteiden ja Palveluiden yhteydessä kehitetyt tiedot, dokumentaatio ja/tai materiaalit) kuuluvat kokonaisuudessaan meille. Mikään näissä säännöissä tai erityissääntöjen lisäksi ei anna sinulle mitään oikeuksia, patentteja, tekijänoikeuksia, tietokantaoikeuksia, liikesalaisuuksia, tavaramerkkejä (rekisteröityjä tai rekisteröimättömiä) tai muita oikeuksia tai lisenssejä tuotteisiin tai palveluihin.
15.2 Näihin sääntöihin sovelletaan Latvian tasavallan lainsäädäntöä, ja käyttäjä voi nostaa tuotteisiin tai palveluihin liittyviä kanteita Latvian tasavallan tuomioistuimissa.
15.3 Emme anna mitään vakuutuksia tai takuita Tuotteisiin tai Palveluihin liittyen, emmekä ole vastuussa sinun tai kolmannen osapuolen menetyksistä tai kuluista, jos sinä tai kolmas osapuoli toimit sellaisten tietojen mukaisesti, jotka tulivat sinun tietoosi käyttämällä Tuotteita tai Palveluita tämän Sopimuksen mukaisesti.
15.4 Näkemyksiä tai mielipiteitä, joita työntekijämme ilmaisevat Tuotteiden tai Palveluiden tarjoamisen aikana (tai muuten), ei voida pitää meidän näkemyksinämme tai mielipiteinämme, emmekä ole vastuussa mistään tappioista tai menoista, jotka johtuvat tällaisesta näkemyksen tai mielipiteen ilmaisusta.
15.5 Jos sinulla on tuotteisiin tai palveluihin liittyviä kysymyksiä tai valituksia, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: sales@getic.fi tai puhelimitse +371 60 000 888 (asiakaspalvelu). Käymme valituksesi läpi 1 työpäivän kuluessa ja annamme sinulle täydellisen vastauksen 3 työpäivän kuluessa.
15.2 Näihin sääntöihin sovelletaan Latvian tasavallan lainsäädäntöä, ja käyttäjä voi nostaa tuotteisiin tai palveluihin liittyviä kanteita Latvian tasavallan tuomioistuimissa.
15.3 Emme anna mitään vakuutuksia tai takuita Tuotteisiin tai Palveluihin liittyen, emmekä ole vastuussa sinun tai kolmannen osapuolen menetyksistä tai kuluista, jos sinä tai kolmas osapuoli toimit sellaisten tietojen mukaisesti, jotka tulivat sinun tietoosi käyttämällä Tuotteita tai Palveluita tämän Sopimuksen mukaisesti.
15.4 Näkemyksiä tai mielipiteitä, joita työntekijämme ilmaisevat Tuotteiden tai Palveluiden tarjoamisen aikana (tai muuten), ei voida pitää meidän näkemyksinämme tai mielipiteinämme, emmekä ole vastuussa mistään tappioista tai menoista, jotka johtuvat tällaisesta näkemyksen tai mielipiteen ilmaisusta.
15.5 Jos sinulla on tuotteisiin tai palveluihin liittyviä kysymyksiä tai valituksia, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: sales@getic.fi tai puhelimitse +371 60 000 888 (asiakaspalvelu). Käymme valituksesi läpi 1 työpäivän kuluessa ja annamme sinulle täydellisen vastauksen 3 työpäivän kuluessa.
Toimitus
Maailmanlaajuinen toimitus.
1-2 päivän pikatoimitus.
Edullinen toimitus kuriirin tai postin kautta.
Tilaukset lähetetään 24 tunnin kuluessa arkipäivinä.
Maksutavat
Nopeat ja turvalliset maksut kortilla.
Tilisiirrot euroissa tai valuutoilla USD ja GBP.
Erikoistarjouksia tukkumyyntiin.
Takuu ja palautukset
30 päivän palautusoikeus.
Online RMA-tila takuulle, vaihdoille ja korjauksille.
Saatavilla laajennettu takuu.